gry geograficzne c.d.

Witam, post gry geograficzne cieszy się największym zainteresowaniem. W sieci jest wiele stron z różnymi grami. Polegają one głównie na tym, żeby wskazać właściwy obiekt na mapie. Znalazłem szereg gier dotyczących mapy Polski. Znajdują się one pod tym linkiem.
Mam dla Was propozycję. Na tej stronie można też tworzyć swoje gry. Wgrywa się odpowiednią mapę i punktami zaznacza obiekty, opisując je. Jeśli ktoś stworzy mapę dotyczącą zjawisk omawianych na naszych lekcjach (np. wielkie zespoły leśne w Polsce, zasięgi zlodowaceń itd.) i uznamy wspólnie z Waszymi kolegami, że jest ona przydatna do powtarzania materiału, to nie omieszkam autora nagrodzić.
Więc - do dzieła.

Jak już ktoś coś stworzy (nie wiem czy nie przesadziłem z optymizmem) to niech wrzuci link w komentarzu.
Miłej zabawy

Komentarze

  1. Witaj Piotrze,
    bardzo się cieszę, że mogę podpatrzeć co ciekawego dzieje się u Ciebie. Muszę Ci powiedzieć, że Twój blog bardzo zainspirował mojego nauczyciela geografii, zresztą tez pasjonata fotografii. Pracuje nad swoim blogiem, ale jeszcze nie chce mi pokazać efektów:) Jak tylko stworzy coś ciekawego wyślę Ci linka.
    Pozdrawiam serdecznie Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już pierwsza (mam nadzieję, że nie ostatnia) gra stworzona przez ucznia, a właściwie uczennicę. Ania Sz. z 2c zrobiła ciekawą gierkę z lasami w Polsce. Pod tym adresem możecie się sprawdzić. Dzięki i czekam na więcej ( nie muszą być tylko z Polski)
    http://www.purposegames.com/game/backwoods-in-poland-quiz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty