Rowerem dookoła Łodzi

Witam po dłuuugim czasie. Nie wiem czy jeszcze ktoś czyta tego bloga, bo go bardzo zaniedbałem. Ale napiszę co nieco. Wczoraj, korzystając z pięknej pogody i wolnego czasu, postanowiłem  wybrać się na wycieczkę rowerową. Okolice mojego miejsca zamieszkania mam już dawno zjeżdżone, trochę się znudziły. Dlaczego by nie objechać swojego rodzinnego miasta? Według szacunków z map googla wyszło mi, że będzie to z 70 km, więc jak najbardziej do przejechania przez takiego amatora jak ja. Wycieczka okazała się ciekawym doświadczeniem. Odwiedziłem miejsca w mieście, których, mimo ponad 40 lat mieszkania w Łodzi, nigdy nie widziałem. Polecam wszystkim Łodzianom taką wycieczkę. Przejechaną trasę zamieszczam, żeby kogoś zainspirować. Pętlę można zwiększać (tak, aby np. nie przecinać granicy miasta) albo dowolnie modyfikować. Pozdrawiam wszystkich czytających.
Dokładny przebieg trasy


Komentarze

  1. Cześć Piotruś :-)
    Ja czytam, dobrze, że się odezwałeś.
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty